فروشگاه اینترنتی ابزارآلات یوتول ارائه کننده ابزارآلات صنعتی و ساختمانی

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

راهنمای خرید انبر قفلی

راهنمای خرید انبر قفلی

انبر قفلی نوعی انبر است که در انتهای دسته آن قسمتی برای قفل کردن سر انبر وجود دارد. از کاربردهای مهم انبر قفلی برای محکم نگه داشتن یک یا دو قطعه به یکدیگر و یا باز و بسته کردن پیچ و مهره های خیلی سفت میباشد.
اما در بسیاری از فروشگاهها انواع انبر قفلی ساخت شرکتهای مختلف وجود دارد که بلحاظ کیفیت ساخت، ارگونومیک بودن دسته و اندازه متفاوت هستند. لذا برای انتخاب یک انبر قفلی مناسب میبایست شناخت نسبی در خصوص آن داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا اصفهانی

راهنمای خرید آچار آلن

راهنمای خرید آچار آلن

آچار آلن یکی از ساده ترین آچار ها برای استفاده عموم است. آچار آلن یک آچار کوچک L شکل است که 6 وجه دارد. اگر از یک مقطع به آچار آلن نگاه کنید، یک شش ضلعی خواهید دید. از آنجایی که آچار آلن طراحی خاصی دارد، میتوان از آن فقط برای اقلام ویژه ای که برای آن طراحی شده است استفاده نمود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا اصفهانی

راهنمای خرید جعبه ابزار

خرید جعبه ابزار

براستی اگر جعبه ابزار ساخته نمیشد فنی کاران برای حمل آسان ابزار چه میکردند؟ هرچند هنوز هم امروزه کسانی را میبینیم که با یک خورجین یا گونی ابزارهایشان را به این طرف و آن طرف میکشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا اصفهانی

راهنمای خرید پیچ گوشتی

راهنمای خرید پیچ گوشتی

پیچ گوشتی در قرن 15 میلادی اختراع شد و با گذشت قرن ها از بوجود آمدنش امروزه یکی از ابزار آلات حیاتی موجود در جعبه ابزار بشمار می آید. خیلی از مردم اطلاع چندانی درباره پیچ گوشتی و انواع و کاربرد آن ندارند ولی این را میدانند که وجود پیج گوشتی برای موفقیت در تمام پروژه های فنی حیاتی ست. اگر میخواهیم اشیا و لوازم بدرستی کار کنند باید در تعمیر یا تهیه ی آنها از پیچ درست و مخصوص آن وسیله استفاده کنیم بنابراین باید بدانیم هر پیچی با چه نوع پیچ گوشتی باز و بسته میشود. همچنین برای هر نوع تعمیراتی ما حداقل به دو نوع پیچ گوشتی نیاز داریم و این خیلی اهمیت دارد که ما تا جایی که میتوانیم درباره ی انواع پیچ گوشتی اطلاعات داشته باشیم. در ادامه انواع مختلف پیچ گوشتی که وجود آنها در هر جعبه ابزاری الزامی ست را به شما معرفی میکنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا اصفهانی

راهنمای خرید انبردست

خرید انبردست

انبردست ابزاری مفید و پر کاربرد است که به دلیل استفاده آسان ، علاوه بر کارگاه ها و صنایع ، حتی در تمامی منازل نیز پیدا می شود .

هر انبردست از دو اهرم و یک محور تشکیل شده و ظاهری قیچی مانند دارد . این ابزار از نظر ظاهری بسیار شبیه به دم باریک و سیم چین است . با این تفاوت که قسمت بالای انبردست به هیچ عنوان مثل سیم چین تیز نیست و نسبت به دم باریک نیز پهن تر است تا قابلیت فشردن اشیا بدون قطع کردن و بریدن آن ها را داشته باشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا اصفهانی

خرید پیستوله رنگ پاش

خرید پیستوله رنگ پاش

تقریبا همه ما در طول عمرمان حداقل یکبار جایی را رنگ آمیزی کرده ایم. اگر خاطرتان باشد خیلی قبل تر بجز قلم مو رنگ هیچ وسیله ی دیگری برای رنگ زدن در دسترس نبود، لذا پس از خشک شدن رنگ در بسیاری از موارد تمامی شیارهای باقیمانده از برس مشهود بود. و هرگز نمیشد رنگ یکدستی را بر روی دیوار یا چوب بدست آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا اصفهانی